Friday, December 9, 2011

MAma SAyA

Assalamualaikum wbt....
Sudah berkurun aku tinggalkan blog aku yg ak x penah like ni...tapi kali ini aku nk kongc pasal mak aku yg dah bergelar neni kpda Aisya Damia Abu Dzar..
My mum's full name is SITI NOR IZAH BT MOHD.RADZI...
ibu sy yg byk mulut...hahaha

Apa yg ak nk kata about my oldy mum ni dye punye laksa the best among the best...kmbang dh mak ak...OMK!hehe...
ni lar awas2 yg mak ak wat sndri sambil membebel 24 jam...

ni lar hasilnya setelah sebaldi peluh diperah dlm nyew...lazat x syakirah...hehe...salah dua rahsia laksa ni lain sikit rasa ialah mak ak xkn mandi selagi x siap kuah laksa n esoknya masa perangat pon x mandi lagi selain mak ak mandi sehari sekali ja coz bpak ak sruh jimat air...hehe...
X caye ke kowang cdap laksa nie?
buktinye....
so,kpd kengkwn ak yg ska laksa yg mak ak wat,inilah rahsia d dlm rahsia...huhu...

Next,mak ak ni seowang yg rock bak kata kengkwn ak...taw nape???
Mak ak suka karaoke sowang2...x caye tnya Ahmad Safwan...klakar dye glak mse ak gtaw mak ak yg nyanyi..baru2 ni pon dye melalak ngan bekas adik ipar x jadi...hehe...



Pape pon bufday mak ak yg ke-47 dh nk dekat...mak ak pesan mesti bg adiah....gleww!!x ikhlas la mcm tu...haha...whateva...btw,mak sy bhagia ngan facebook nyew...Moga beliau chat slalu nnti leh jga anak ak plak...haha....babysitter free,,,muahaha...aminnn





ak
                                                                     

No comments:

Post a Comment